wtorek, 2 listopada 2010

Mitenki


Mitenki też udało mi sie zrobić ;)

3 komentarze:

  1. podobno jesteś początkująca....aż trudno uwierzyć...gratuluję zręczności :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIEKUJE ŚLICZNIE MAM DOBRĄ NAUCZYCIELKE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to,że jesteś utajnioną mistrzynią szydełka.I wreszcie postanowiłaś się światu pokazać.To, co zobaczyłam we wcześniejszych postach i dzisiejsze mitenki - przecież to bardzo ładne rękodzieło!!!
    Zapraszam jednak jeszcze raz na mego bloga, bo pod postem "Prototyp?" jest pocieszajka do rozdawajki.Wprawdzie nie każdy może w takiej czapeczce, stąd też oddzielne zapisy.
    Pozdrawiam.
    Ps.I nic o mojej rozdawajce u siebioe nie zamieściłaś, a to by Cię wykluczało...Taka jestem, że sprawdzam.

    OdpowiedzUsuń


Podaruj 1%podatku