wtorek, 5 czerwca 2012

Próbny tort weselny

Moja szfagierka Baśka była u swojej koleżank
która w lipcu bierze ślub i moje kochane
dziewczyny wkręciła mnie do pieczenia tortów.
A ja nie wiem czemu si zgodziłam no ale już po ptokach,więc upiekłam taki testowy tort,muszę się pochwalic ale był naprawę pyszny zobiłam kilka fotek z innym zdobienie.Jaki się wam podoba najbardziej.



Zrobiłam białą mase plastyczną i ciasto Red Velvet Cake a masa z serka mascarpone na fotkach nie
 ma owoców ale w ślubnych tortach dodam do masy
maliny albo poziomki żalerzy od pani młodej.





7 komentarzy:

  1. My z Trilli mamy podobny gust - nr 3;o) Ale bym zjadła kawałek ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wybrałabym ze storczykiem. Torcik wygląda pysznie, a ten zawijasek z masy to prawie jak welon panny młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. amanoo taki był plan dziekuje za komętarze

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie wsio ryba ... ważny smak, a był pychaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Storczyk wybieram ja:):) Wygląda pysznie i zapewne tak samo smakuje;) Pozdrawiam.. chłodniutko;) Asia

    OdpowiedzUsuń


Podaruj 1%podatku