poniedziałek, 2 stycznia 2012

Noc Sylwestrowa 2011-2012


Witam wszystkich serdecznie i posylwestrowo

Zabawa taneczna była bąba.Z Olką przetanczyłyśmy
jakieś 5 godzin.
Na początku był spektakl Pt"mózyka z ekranu" był
całkiem całkiem


Z Olcią zobaczykiśmy tyko dwie części a na trzecią
nie poszłyśmy tylko nasi panowie...
Ja z moją kolezanką sączylismy drinki z różowym....
a potem był czas na tance i praktycznie cały czas na parkie z wyjątkiem małych przerw na co nie co

Było spoko..:)))


Pozdrawiam moją ekipe co bawiła się z nami

4 komentarze:

  1. No! Ja widzę że spoko!Dziewczyny....ale wyglądałyście!
    Wszystkiego dobrego Kochana w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko kochana ... hahhaaa, choć powinno być boska, bo na imprezie widziałam zjawisko a'la matka boska.
    tak, spektakl był pierwsza klasa, ale cholera za długi ... jak dla mnie. nie żałuję, że odpuściłam część trzecią, bo z Olimpią bawiłyśmy się przednio i bez spektaklu, a to różowe było całkiem, całkiem. megaenergetyczne :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. No wywijałyście dziewczyny :) Od razu widać, że zabawa się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooooo no proszę:):):)
    a Olcia to mi nawet coś o tym Sylwestrze wspominała, hiihihihihi:):):)

    OdpowiedzUsuń


Podaruj 1%podatku