niedziela, 3 lutego 2013

Dostałam wyróżnienie :))

Kochane kolejna niespodzianka jaka mnie spotkała to wyróżnienie
od Agnieszki z bloga Niebiesko Mi za co bardzo bardzo dziękuje:))

Oto zasady,każda nominowana blogerka powinna:
-podziękować nominującej jej bloga
-pokazać nagrodę VB u siebie
-ujawnić 7 faktów dotyczące siebie
-nominować 10 blogów (dla mnie to trudne)
-poinformować o tym fakcie autorki
nominowanych blogów

Moje nominacje to
1.artebanale
2.ja-majka
3.turkisa
4.ystinowo
5peniniaart
6.agaphicia-z aniołami zyje się ....
7.klosia-olentowe twory i ....
8.madlen
9.amanoo
10.jolazola


A to fakty na mój temat
1.uwielbiam gotować i piec.
2.jestem uzależniona od red-bula
3.kocham słońce
4.lubię czytać
5.nie cierpię kminku
6.kocham zwierzęta
7.nie cierpię prasować

Jeszcze raz bardzo dziękuje Agnieszce za wyróżnienie

Pozdrawiam cieplutko :))
 

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję za swoje ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Kochana- dziekuje bardzo i oczywiscie takze gratuluje Tobie...
    cos mi sie wydaje, ze mi Twojego bloga nie aktualizuje w postach... albo gdzieś mi umknęło obserwowanie... w każdym razie juz naprawiam i postaram się być na bieząco- serdeczne
    J.

    OdpowiedzUsuń


Podaruj 1%podatku