czwartek, 25 października 2012

Musztarda i limonka oraz coś smacznego

 Dla mnie zrobiłam komplet w kolorze
musztardy zawijany komin i mitenki
na nadchodzącą pogode jaka się nam szykuje
będzie w sam raz





kolorek na zdjęciu nie jest taki jak w realu
no ale trudno taki aparat 




dla córki komin w kolorze limonki
taki sobie zażyczyła  kolorek więc proszę
bardzo dziecko zadowolone i buzka się smieje
to jest najważniejsze 



A ostatnio zrobiłam mój ulubiony obiadek
ziemniaczki karminadle-kotlet mielony
i kalafior z pomidorami i duuuużo koperku
Ja uwielbiam taki zestaw a wy co na to



Pozdrawiam serdecznie i smacznie
dziękuje za odwiedziny:)))



3 komentarze:

  1. piekny komplecik i smaczniutki obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musztarda - mój ulubiony kolorek :)
    jedzonko wygląda apetycznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. Bardzo ładne kolory.
    Obiad wygląda pysznie, koper uwielbiam, wszystko co pokazałaś z przyjemnością bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń


Podaruj 1%podatku