piątek, 3 lutego 2012

Zaczełam robic zazdroske




href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8QLpI9Y-bgMsqTmFIs-P8jey9RZucpQiWIf8WcJ_T5hYk609_svc5zQMEgqbym_RlbRwZtjVOC6aBnzm51C00iF90R0Lc87gX9D0IfFFbo-V3NOH6fEhIpy7yQHnZHJlh1_wgMYKpeyI/s1600/bh.jpg">




A moja pękna sunia tak spędza zimowy czas
pod kocykiem z zabaweczką
Za oknem epoka lodowcowa to trzeba sie grzac

A ja zaczełam robi zazdroske do kuchni i nie mam pojęcia kiedy wam
pokarze efekt mojej pracy wię pokazuje zaczątek .
Ale za to jutro pokarze wam skonczoną serwete
którą własnie kończe jak dla mnie będzie bąba
i mam nadzieje że firanka też taka będzie

AAAAAAAAA bo bym zapomniała koncze następną serwete efekty pokarze jutro
mam nadzieje że sie wam spodoba
i zaczne chustę bo mi się marzy taka fajna musztardowa
będe robic dwi rzeczy na raz i przy okazji poczytam książke

serdecznie pozdrawiam wszyskie blogowiczki
i odwiedzających mój blog
Dozobaczenia jutro dziewczyny

2 komentarze:


Podaruj 1%podatku